کد خبر: 249838
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
زیرگذر بزرگراه همدانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دوشنبه ۱۸تیرماه، زیرگذر بزرگراه شهید همدانی به بهره‌برداری می‌رسد.

هادی حق‌بین درباره آخرین وضعیت تکمیل و احداث تقاطع‌های شهر تهران توضیح داد: کلان‌پروژه اصلاح، تکمیل و احداث تقاطع‌های ۹۸گانه شهر تهران به جهت بهبود دسترسی‌های شهروندان و آثار سازنده اقتصادی، ترافیکی و اجتماعی، با جدیت دنبال می‌شود و هم‌اکنون عملیات اجرایی در ۳۰پروژه اصلاح تقاطع سطح شهر تهران به صورت فعال، درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در دوره ششم مدیریت شهری تاکنون ۲۸ پروژه اصلاح تقاطع نیز بهره‌برداری رسیده، از ایجاد یک دسترسی جدید در بزرگراه شهید همدانی طی روزهای آتی خبر داد.

حق‌بین ادامه داد: پروژه احداث زیرگذر دوربرگردان شرق‌به‌شرق بزرگراه شهید همدانی که در حدفاصل بلوار پژوهش تا بلوار اردستانی قرار دارد، نخستین دوربرگردان شرق‌به‌شرق این بزرگراه ۱۲کیلومتری در غرب تهران محسوب می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: کاهش ۲.۵کیلومتر پیمایش اضافه در مسیر تردد از شرق بزرگراه شهید همدانی تا بلوار اردستانی و در نتیجه کاهش ترافیک بلوار اردستانی در منطقه۲۲ تهران، از آثار اجرای این دسترسی جدید است. طول این زیرگذر ۹۳۵متر بوده و برای بهره‌برداری از این دسترسی در بزرگراه شهید همدانی، ۱۵۰میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =